boy bands // girl groups.

såå fult collage men aja har inte tid att göra ett fint för jag måste faktiskt plugga!!!
 
hej kompisar!! nån gång förra veckan snubblade jag av någon anledning över wikipedia-sidan för boy bands (!!!), vilket ledde mig in i en downward spiral av cheesy musikvideor, matchande outfits, koreograferade danssteg och extremt konstiga photo shoots. jag insåg att jag med undantag av typ britney spears lyssnade nästan uteslutande på boy bands när jag var liten och fick världens nostalgichock när jag nu återupptäckte dem efter så många år. plus, insåg dessutom hur himla fantastiskt det är med boy bands? snygga killar och catchy popmusik är ju liksom två av mina favoritsaker ever? eller ja, nästan i alla fall. så jag gjorde en spellista med de boy band-låtar jag har lyssnat allra mest på (både ~förr i tiden~ och nu på sistone) som är ca det enda jag lyssnar på nuförtiden.
 
men så kände jag att en spellista med bara boy bands skulle bli så himla tråkigt. så det fick bli en kombo av boy bands och girl groups. alltså, om jag gillar boy bands så ÄLSKAR jag girl groups. SÅ himla tuffa och coola och badass och girl power!!
så, without further ado - en spellista med 23 peppiga låtar som passar utmärkt nästan oavsett situation:
 
BOY BANDS // GIRL GROUPS.
 
ps. ni glömmer väl inte att rösta i kyrkovalet??
jag är själv inte medlem, men jag hoppas att ni som är det fullföljer er ~demokratiska skyldighet~ och röstar på nåt bra!! <3


kommentera inlägget här:

ditt namn:

din mail (publiceras ej):

din blogg:

din kommentar: